Tredje dagen i receptionen

 
Slutade jobba för en timme sedan. Det har varit fullt upp i receptionen ikväll, tur att Emma är tålamodig och hjälper till när jag står där som ett fån. Skönt att ha någon som också är svensk. Jobbar kväll i receptionen imorgon också, skönt att sova ut och sen äta lunch. Skulle egentligen jobbat mellan 7-15 idag, men jag hade kollat fel på mitt schema, jag & nici låg uppe till 3 på natten och pratade. Såg då att jag skulle börja 7, paaanikeen! Hade aldrig orkat jobba 8 timmar med tre timmars sömn. Så jag skickade ett meddelande till Lena, och som tur gick det bra att jag bytte skift. Det har varit en lång dag så ska sova snart. Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0