Uppdatering

 
Herreguud, sist jag uppdaterade var sportlovet slut och nu har halva påsklovet gått. Under dom här veckorna har det hänt himla mycket. Jag och Cathrin har gjort 2 veckors praktik på Clarion och efter lovet har vi 4 veckor kvar. Jag har varit restauranen, där har jag trivts bra till och från. Alla är jätte trevliga, men jag har nästan bara jobbat förmiddagar och det har jag gjort redan så många gånger så har inte lärt mig jätte mycket. Sen har jag jobbat på mitt andra jobb, Best Western Hotell Ett. Så det har blivit dubbla pass vissa dagar, från praktiken till jobb så har varit rätt trött. Jätte skönt med lov nu iallafall, har varit ledig sen i måndags så har haft tid att träffat familjen, vänner och gymmat. Känner att jag vill ha flera veckors lov, gud vad jag längtar till sommaren nu!! Inte länge kvar, tiden flyger iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0